אימא שלי לימדה אותי חשיבות הקפדה על קשר עין – "תסתכל עלי כשאני מדברת אליך!"
· אימא שלי לימדה אותי הגיון – "בגלל שאני אמרתי ככה, זה למה!"
· אימא שלי לימדה אותי על ציפייה – "חכה חכה, שאבא יבוא הביתה…"
· אימא שלי לימדה אותי על קבלה – "כשנגיע הביתה אתה תקבל ממני מנה"
· אימא שלי לימדה אותי על פרדוקסים – "מה אתה חושב לעצמך? תענה לי כשאני מדברת אליך…. אל תענה לי!"
· אימא שלי לימדה אותי על הגיון – "אם תיפול מהנדנדה ותשבור את המפרקת, אל תבוא לבכות לי"
· אימא שלי לימדה אותי על אנטומיה – "אם לא תפסיק לעשות פרצופים, יהיה לך פרצוף עקום כל החיים"
· אימא שלי לימדה אותי על חשיבה לעתיד – "אם לא תעבור את המבחן בדקדוק, לעולם לא תצליח למצוא עבודה טובה"
· אימא שלי לימדה אותי על העל-חושי –"תלבש מייד את הסוודר! אתה לא חושב שאני יודעת בדיוק מתי קר לך?"
· אימא שלי לימדה אותי על הומור – "כשתחתוך את האצבעות, שלא תרוץ אליי אחר כך!"
· אימא שלי לימדה אותי על התבגרות – "אם לא תאכל, לא תגדל"
· אימא שלי לימדה אותי על חוכמת הזיקנה – "כשתגיע לגיל שלי, תבין"
· אימא שלי לימדה אותי להעריך עבודה טובה – "אם אתם הולכים להרוג אחד את השני, תעשו את זה בחוץ, הרגע ניקיתי פה!"
· אימא שלי לימדה אותי על אמונה שלמה – "כדאי שתתפלל שהכתם הזה ייצא מהשטיח"
· אימא שלי לימדה אותי על נסיעה בזמן – "אם לא תיקח את עצמך בידיים אני אתן לך סטירה שתעיף אותך לשבוע הבא."
· אימא שלי לימדה אותי על אוסמוזה – "סגור את הפה שלך ותבלע את האוכל"
· אימא שלי לימדה אותי על גמישות – "תראה כמה לכלוך יש לך מאחורי הצוואר!"
· אימא שלי לימדה אותי על סבלנות – "אתה תשב פה עד שכל הירקות בצלחת ייגמרו"
· אימא שלי לימדה אותי על עריצות הרוב – "ואם כולם היו קופצים מהגג?"
· אימא שלי לימדה אותי על צביעות – "אמרתי לך כבר מיליון פעם, תפסיק להגזים!"
· אימא שלי לימדה אותי מהו מעגל החיים – "אני הבאתי אותך לחיים ואני יכולה לקחת אותם ממך!"
· אימא שלי לימדה אותי על תורשה – "אתה מתנהג כמו אבא שלך!"
· אימא שלי לימדה אותי מהי קנאה – "יש מיליונים של ילדים בעולם שהיו מתים להורים נפלאים כמונו."
· אימא שלי לימדה אותי על ההיסטוריה של העם היהודי – "זה נראה כאילו היה בחדר שלך פוגרום!"
· אימא שלי גם לימדה אותי את השיעור האהוב עלי ביותר – "חכה חכה עד שיהיו לך ילדים. אני מקווה שהם יעשו לך את מה שאתה עושה לי"